שירות אישי

שירות אישי

M-F (47)

משה דיין, מרכז שירות מורשה פורד ומאזדה בגוש דן, מציב את השירות ללקוח בראש סולם העדיפויות. כל יועצי השירות במרכז השירות מחויבים להעניק ללקוח את השירות האיכותי והמקצועי ביותר.

כל לקוח המגיע למרכז השירות משה דיין מלווה באופן אישי על ידי יועץ שירות מרגע כניסתו למוסך ועד לרגע יציאתו. זאת, במסגרת תוכנית "קסם השירות" של "דלק מוטורס" המציבה את הלקוח במרכז כאשר כל הגורמים המקצועיים הרלוונטיים מעניקים לא את השירות המיטבי.

מרכז השירות קובע מראש עם הלקוח את המועד הרצוי/הנוח לו לטיפול/בדיקה לרכב. עוד בטרם הגעתו, מקבל הלקוח תזכורת על המועד שנקבע. כאשר הלקוח מגיע עם רכבו למוסך, הוא הופך לשותף מלא בכל שלבי התהליך.

לאחר בדיקה הרכב, נציג מרכז השירות מעביר לידי הלקוח טופס ובו פירוט תוצאות הבדיקה:
ירוק- מערכות הרכב תקינות
צהוב- לביצוע לא דחוף
אדום-לביצוע ללא דיחוי

במקביל למיפוי תוצאות הבדיקה, מקבל הלקוח מקבל גם הצעת מחיר מפורטת.

כאשר הרכב נכנס לטיפול, הלקוח יכול להמתין בחדר ההמתנה המרווח והנעים במרכז השירות משה דיין, המציע קפה, אינטרנט, טלוויזיה ועוד. אם הלקוח מעוניין לחזור לשגרת עיסוקיו, יינתן לו שירות הסעה חינם.

עם סיום הטיפול, מקבל הלקוח עדכון על כך. כעבור מספר ימים, מוודא מרכז השירות עם הלקוח את שביעות רצונו ותקינות הרכב.

לשירותך תמיד!